Frequently Asked Questions

Frequently asked questions

Co@ch is een programma speciaal ontwikkeld voor de medewerkers van de Pannekoekenbakker. Co@ch leert jou als medewerker alles over de Pannekoekenbakker, gastvrijheid, onze producten, verkooptechnieken en teamwork. Binnen Co@ch kun je quizzen maken, waarmee je ook nog een punten scoort zodat jij samen met jouw team kans maakt op gave prijzen! Ook is Co@ch een communicatieplatform waar je contact kunt houden met je collega’s, berichten ontvangt vanuit je leidinggevende om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen binnen de Pannekoekenbakker en jouw locatie. Verder kun je alles wat je wilt weten over de Pannekoekenbakker nog eens goed nalezen in het handboek, want hier vind je alle informatie die je nodig hebt om jouw werk goed te doen. Ook kun je via ‘berichten’ in contact blijven met je collega’s.

Registreren kan alleen via een uitnodiging. Jouw manager geeft je e-mail adres door aan het Academy team en wij zorgen ervoor dat je een uitnodiging ontvangt via de mail. Let op: deze uitnodiging kan in je spam box terecht komen.

Via jouw e-mailadres - wat bekend is bij de Pannekoekenbakker - heb je de uitnodiging ontvangen om in te loggen op Co@ch. In deze e-mail is een link te vinden, waarmee je een wachtwoord kunt aanmaken. Heb je dit gedaan? Klik dan op "Inloggen". Wanneer je hier je e-mailadres invult en je wachtwoord, kun je inloggen op Co@ch.

Kijk even goed in de spambox van jouw e-mailadres. Staat de mail daar niet tussen? Neem dan contact op met je manager.

Je kunt je wachtwoord aanpassen via de knop "Wachtwoord vergeten?". Deze kun je vinden wanneer je klikt op "Inloggen". Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk via de knop "Helpdesk".

Wanneer je buiten deze FAQ nog een vraag hebt kun je onderaan de website/app in de witte balk klikken op "Helpdesk". Stuur ons een berichtje en wij zullen altijd binnen 24 uur reageren zodat jij weer aan de slag kunt. Je kunt ook een mail sturen naar helpdesk@fanfactory.nl of bellen naar 0318-493189.

Laat dit even weten aan de helpdesk en wij zetten jouw account om naar de juiste vestiging.

Wanneer je bent ingelogd op Co@ch zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee rode knoppen staan; één hiervan is "Aanpassen". Hier kun je je profielfoto, je wachtwoord en/of e-mailadres aanpassen.

Wanneer je bent ingelogd op Co@ch zie je bovenaan een navigatiebalk. Hierin staat ook het knopje "Profiel". Wanneer je hierop klikt zie je twee grijze knoppen staan; één hiervan is "Uitloggen". Klik hierop en je bent uitgelogd.

Wanneer je klikt op "Quizzen" krijg je een overzicht van alle trainingen die voor jou van toepassing zijn. Hier zie je ook meteen welke Quizzen je al hebt gemaakt en welke je nog moet maken. Wanneer je klikt op "Quiz maken" ga je van start. Een Quiz kun je zo vaak doen als je wilt. Vervolgens maak je de quizvragen. Na afloopt zie je direct welke vragen je goed of fout had en waarom. Let op! De eerste score van de Quiz telt!

Per vraag die je goed beantwoord verdien je 10 punten. Dus heb je 5 vragen goed beantwoord? Dan verdien je in totaal 50 punten!

Foutjes maakt iedereen weleens, ook wij helaas. Maar zie jij een fout? Dan horen wij graag van jou waar de fout zit, want dan kunnen we dit heel snel aanpassen. Wij zorgen er dan ook voor dat jij de hoeveelheid punten krijgt die je verdient! Het moet natuurlijk wel eerlijk blijven.

Wanneer je klikt op "Winnen" kom je direct bij de teamranking terecht. Wanneer je naar beneden scrolt kun je klikken op “Bekijk persoonlijke ranking”. Hier zie je hoe jij presteert ten opzichte van de andere medewerkers van alle locaties.

Je werkt samen met je team om zo hoog mogelijk in de ranking te komen te staan. We berekenen namelijk de gemiddelde score per team, per quiz en tellen deze bij elkaar op. Dus quiz 1 gemiddeld 50 punten en quiz 2 35? Dan staan in de ranking 85 punten bij jouw team.

Ieder kwartaal is een nieuwe winperiode wat betekent dat na die periode alle scores weer op 0 worden gezet, dus een nieuwe ronde nieuwe kansen! Alleen de totaalscore zal door blijven lopen, zodat we aan het einde van het jaar zien wie de jaarwinnaar is.

Wanneer je klikt op "Berichten" zie je zowel je meldingen als chatberichten staan. Staat er een rood bolletje bij berichten? Dan betekend dit dat je een nieuw ongelezen bericht hebt ontvangen.

Meldingen zijn berichten die gestuurd worden vanuit het hoofdkantoor en vanuit je manager. Hier kun je zelf niet op reageren.

Via chatberichten kun je communiceren met al je collega’s uit jouw locatie.. Let op! In alle chatgroepen zitten ook je managers en topmanagers, dus gebruik dit medium professioneel.

Als medewerker kun je zelf geen chatgroepen aanmaken, dit kan alleen je manager.

Je kunt een tekstberichten en video’s delen. Het is ook mogelijk  om foto’s en pdf bestanden te delen in de chat.

Een video kun je delen met je collega’s via de chat omgeving. Klik op de paperclip en kies of je een link vanuit Vimeo of Youtube toe wil voegen. Voeg de gewenste link toe en druk op verzenden.

Dit komt waarschijnlijk door dat je dit hebt uitgeschakeld. Verander dit in de instellingen van je telefoon en lukt dit niet? Neem dan contact op met de Helpdesk.